środa, 15 kwietnia 2015

BARDZO, ALE TO BARDZO WAŻNE!

Na początku chciałam Was bardzo przeprosić. Dawno mnie nie tu nie było, ale mam dobre usprawiedliwienie. Otóż... Jestem już w 3 klasie gimbazy. Co za tym idzie? Test gimbazjalny. Co idzie za tym? Nauka.... Musze się uczyć, żeby mi ładnie egzamin poszedł i żeby dostać się do dobrej licbazy.
Więc... Mam nadzieje, że mi wybaczycie? 
Patrz mi w oczy i powiedz, że jesteś na mnie zły.

Druga sprawa, która odnosi się do 4 wersu. Ej.. Nie licz teraz xd Chodzi o to, że jeżeli musze się uczyć to nie znajdę czasu dla Was i bloga.
Więc robie przerwę. Nie wiem do kiedy. Raczej długa nie bd. Któregoś dnia w maju wrócę. O, i wtedy wszystko nadrobie! Specjalnie dla Was założę Skype. I bd z wami gadać i bd Was przepraszać. Co wy na to? Fajnie, nie?
To ja spadam... Jutro rano mam technikę z babką, która jest baaaardzo nawiedzona xd..

I niech pandzia moc bd z wami!  ;*

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;* przyda się!

      Usuń
    2. Wiem co czujesz, też piszę ;-; trzymam kciuki!

      Usuń
    3. A ja za cb ziom! ;*
      Pocieszające jest to, że samo przystąpienie do egzaminu gwarantuje Ci zdanie xd

      Usuń
  2. Życzę powodzenia na teście!
    Będę czekala na next. :*

    OdpowiedzUsuń