wtorek, 21 kwietnia 2015

Zwiastun rozdziału 6

*
-Jesteśmy sami. Nie musisz do mnie tak mówić. - powiedziała smętnie.
-Dobra! Maleńka, co się dzieje? Ostatnio jesteś jakaś... smutna. To przez nasz "związek", nie? - zapytał, a raczej stwierdził.
-Ja... Znaczy... Yhh. To jest trochę przytłaczające, nie sądzisz?
-Nie dla mnie. - mruknął pod nosem.
-Co?
-Mówiłem, że... Może byśmy tak gdzieś wyjechali? We dwoje. Z dala od reporterów, dziennikarzy. Co ty na to?

*
-Pytanie od ColorStick: Jaki Ross jest w łóżku? -  zatkało ją. I nie tylko ją. Ross nie wiedział co ma o tym myśleć. Był ciekaw co "jego dziewczyna" ospowie.
-Jaki Ross jest w łóżku?

*
-Serio zabieram co kołdrę? - zapytał, gdy wyszli już ze studia.
-Ross? My jeszcze nie spaliśmy razem.
-Ooo...to trza to nadrobić, nie? Piękności ty moje.
-Ależ oczywiście.

*
-Hey. Nie rób tak. Bo cię zgwałce. - ostrzegł poważnie Ross, choć w oczach miał rozbawienie.
-Co ty? W Greya się bawisz?
-Może... - uśmiechnął się.
-Boże! On był serio seksowny.
-A ja to niby nie?

_________________________________

Ku przygodzie kiśbekony!
Jest tu kto? Halo? Pamiętacie mnie? Oby. Bo wypierdol. Chociaż coś dla was mam, więc... Więc no! Zostawiam was z moim skarbem ;* tylko nie gapcie się za długo! Bo was znajdę! Także ten..

I niech pandzia moc bd z wami! ;*

8 komentarzy:

  1. Boże kobieto dawaj mi szybko rozdział, bo nie wytrzymie. Jak nie będzie szybko to ja cie znajde i nie będziesz miała tak wesolo. Dobra troche przesadziłam, ale serio dawaj szybko rozdzial bo serio nie wytrzymie.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona mi grozi! Ludzie zgłoście to gdzieś, bo ja w tym momencie czuje się jak... Sarna podczas okresu polowania? To się tak mówi? Nie ważne. Postaram się zią! Jeszcze zalegam z TB więc xd

      Usuń
    2. Ja i grozenie nie no co ty ja jestem bardzo mila osoba. No moze czasami. Jak sie zepniesz to dasz rade, a tak na srio to nie moge sie doczekac rozdzialu i TB tez, a masz na TB jeszcze czas o konca miesiaca wiec zdarzysz, a przynajmniej mam taka nadzieje XD

      Usuń
    3. Jezu! A jak nie zdążę?! To... Ktoś wybuchnie! Tylko kto?!

      Usuń
  2. Czekam na caly rozdzial... A! Trzymaj sie jeszcze te dwa dni! Pamietaj, ze mentalnie i umyslowo ci pomagam XD
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww <3 dziękuję! Chociaż w sumie... Miałam napisać opowiadanie na egzaminie! Przypadek? Nie sądzę xd

      Usuń
  3. Jejku dawaj mi tu szybko rozdział, bo nie wytrzymam. Co się dalej stanie? Dawaj go szybciutko. :*

    OdpowiedzUsuń