środa, 6 maja 2015

Ej, ziomy... Złe wieści....

Tak jak w tytule...
Ostatnio jest coraz mniej komentarzy.
Nie wiem, może moje blogi to jeden wielki chłam?
Więc, to koniec. Nie usuwam. Tyko zawieszam bloga... blogi. Oby dwa.
Oczywiście bd wam odpisywać.
Długo nad tym myślałam.
Macie mojego GG : 51832751
Zawsze chętnie popisze.
Rubi coś o tym wie.
Co chwilę ją męczę, heh.
A i jeszcze chcę podziękować Kini, Rubi, EmiDemi, Alex z GG, mojemu Szałerkowi i Rossy. :* o i każdemu kogo tu nie wymieniłam, a odwiedził bloga. Kocham Was! <3
To... Chyba czas się pożegnać.
Tak więc ostatni raz...

Niech pandzia moc bd z wami! :*

11 komentarzy:

  1. Jak to zaieszasz blogi? Twoje blogi są wsapniałe, a nie do chłamu. Kochana ja uwielbiam twoje blogi i tego nie przeżyje jak ty znikniesz. Nie możesz odejść, bo ja w tedy nie przeżyje, a mam nadzieje, że chcesz, żebym przeżyła. Tak więc czekam na to jak zmienisz zdanie i wrócisz na blogi z nowymi zajebistymi rozdziałami. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie!!! Dlaczego zawieszasz blogi?! Piszesz bardzo dobrze. Twoje blogi są naprawdę ciekawe. Daj sobie troche wolnego czasu, ale nie za dużo i wróć do nas ze zdwojoną siłą. W każdym bądź razie czekam na next. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możesz go zawiesić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! Szalerze, nie ładnie to tak! Ale tak szczerze... Coś tak przeczuwałam. Moc szalera, swag ✌
    No cóż, jak coś, to widzimy się na gg, nie? Dziękuję za wzmiankę w poście ^^
    Będę tęsknic, pandeczko :-*
    Ryczę, już tęsknię >_<

    OdpowiedzUsuń
  5. MÓJ GŁOS SIĘ DLA CB NIE LICZY TAK!? DOBRA!!! ALE JESZCZE POZNASZ GNIEW RODZĄCEJ NA KANAPIE KOBIETY...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że się nie liczy... I wgl. Ty rodzisz na kanapie?!
      To już wiem gdzie nie siadać jak do was przyjdę :*

      Usuń
  6. Jak moglas?! Ja tak czekalam na rozdzial, a ty mi tu z takim czyms?
    Jak to twoje blogi to dno? Twoje blogi to twoje osiagniecia, powod do dumy... Nie mozesz tego zrobic... Ale rozumiem... :( twoje sprawy sa wazniejsze...
    Odpocznij od nas, jak odpoczniesz, rozwalisz nas nowiutkim cudowniuniutkim rozdzialem :*
    To...
    Do napisanka
    Kinga
    PS. Dziekuje za wzmianke w poscie :*

    OdpowiedzUsuń